Časté otázky - Cassofit - Speedfitness

Prejsť na obsah

Hlavná ponuka

Časté otázky





EMS tréning môže absolvovať každý, kto má nasledujúce ciele:
- dosiahnuť urastené, svalnaté a atletické štíhle telo
- schudnúť
- zvýšenie sily a vitality
- zníženie bolesti chrbta a kĺbov
- zbavenie sa príznakov celulitídy
- popôrodná rehabilitácia
- zlepšenie stamina
EMS tréning je určený pre každého, kto:
- málo času
- vyžaduje profesionálnu pomoc a motiváciu
- nemá rád telocvične a posilňovne
- nerád nosí veľké športové tašky
- nemá rád davy ľudí
- vyžaduje rýchle výsledky

Či už ste starý alebo mladý, muž alebo žena, profesionálny športovec alebo ten, kto sa vyhýba športu, speedfitness prináša uspokojenie práve pre väčšinu z vás! Viditeľné a rozumné výsledky už za krátku dobu, najrýchlejší spôsob, ako dosiahnuť čo najlepšej forme!









Speedfitness sa neodporúča klientom v nasledujúcich prípadoch:
- ak majú ťažké poruchy zrážanlivosti krvi (hemofília )
- diabetes 2. typu
- pri horúčkovitých ochoreniach, akútnych, bakteriálnych alebo vírusových procesoch
- pri kožných chorobách: v prípade výskytu kožného ochorenia v podobe alergie, za sprievodu začervenania, pri tvorbe pupienkov alebo pri svrbení je nutná opatrnosť   pri styku s elektródami a s elektrinou.
- pri klientoch s kardiostimulátorom
- pri ťažkých neurologických poruchách : V prípade závažných neurologických porúch, ako je roztrúsená skleróza , amyotrofická laterálna skleróza, spastická spinálna   paralýza, Parkinsonova choroba, epilepsia, atď .
- tuberkulóza
- tumor
- tehotenstvo









Áno. S pomocou speedfitnessu pri veľmi intenzívnej svalovej práci môže dôjsť k svalovici, ktorá je sprevádzaná silnými bolesťami svalov v nasledujúcich dňoch. Odporúča sa zakončiť tréning s masážou a znížiť stupeň zaťaženia svalov.









15 minútový speedfitness tréning sa rovná 1,5-2 hodinovému cvičeniu v posilňovni. V dôsledku toho svaly potrebujú istý čas na regeneráciu, takže nasledujúci tréning sa odporúča až keď je svalovica na ústupe. Pre dosiahnutie čo najlepších cieľov je potrebné speedfitness tréning absolvovať 2x, maximálne 3x týždenne.





V dnešnej dobe sú redukcia hmotnosti a redukcia tuku často chápané nesprávne. Aj keď výsledkom je zníženie hmotnosti, môže dôjsť len k nadmernému odbúravaniu svalového tkaniva. Životný štýl spája nesprávne stravovacie návyky a nedostatok fyzického cvičenia, pričom môže dôjsť k narušeniu telesných metabolických procesov.
Naše speedfitness poskytuje dva typy tréningov a oba môžu byť nápomocné pri chudnutí, aj keď iným spôsobom. Pri speedfitness „silovom“ cvičení môžeme dosiahnuť efektívnu a trvalú zmenu hmotnosti, zredukovať tuk a vybudovať z neho svalovú hmotu. Metabolická aktivita zostáva na vysokej úrovni počas celého tréningu a dokonca aj niekoľko hodín po jeho skončení metabolizmus neustále stúpa a dochádza k nárastu svalovej hmoty. Ak súbežne s týmto tréningom dodržujeme aj zdravé stravovanie, hmotnosť môže byť znížená rozumne a trvalo. Našim ďalším typom tréningu je tzv. „celulitídový tréning“, ktorý zvyšuje lymfatický obeh, trávenie a metabolizmus tukov. Kombinácia dynamického a aeróbneho cvičenia je veľmi kvalitný spôsob ako podporiť procesy chudnutia. Vďaka kombinácii týchto dvoch tréningových cvičení môžete dosiahnuť viditeľné výsledky už v priebehu jedného mesiaca.









Speedfitness cvičenie je úplne bezbolestné. Počas tréningu sa klient cíti podobné napätie ako keby cvičil v posilňovni s činkami. Špeciálne, veľké elektródy sa dokonale a pevne uchytia na telo bez akéhokoľvek kĺzania, preto sú schopné distribuovať impulzy rovnomerne, a vďaka najnovšej EMS technológii klient necíti z elektriny ktorá prúdi jeho telom žiadny nepríjemný pocit.









Úraz elektrickým prúdom je absolútne nemožný, systém je maximálne bezpečný. Bezpečie je garantované prísnym nemeckým systémom kvality, takže počas tréningu sa nemôžu vyskytnúť žiadne úrazy.









Áno. Speedfitness má okrem silového a celulitídového programu aj masážny program (body relax), ktorý svalstvo po tréningu príjemne uvoľňuje. Tento program poskytuje „schladenie“ a strečing po každom cvičení, ktorý môže byť v prípade záujmu doplnený aj ďalším strečingom od trénera.





Áno. EMS tréning chráni kĺby, takže takmer každý môže absolvovať speedfitness tréning. Klinické štúdie preukázali, že táto metóda cvičenia je prínosom aj pre tých, ktorí trpia problémami chrbta a šije. speedfitness navyše posilňuje hlboké svaly, ktoré je ťažké posilňovať, takže príznaky bolesti môžu byť zmiernené alebo úplne eliminované za krátku dobu. Okrem toho tiež stimuluje svaly panvového dna, čím účinne znižuje močovú inkontinenciu. Klinické testy dokonca uvádzajú úplné uzdravenie v 70 % prípadov.









Áno, je vhodná. Niektoré štúdie ukázali, že prostredníctvom EMS technológie sa rýchlo a efektívne posilňujú svaly panvového dna a svaly hlbokých svalov. Je však dôležité absolvovanie speedfitness tréningu konzultovať s gynekologickým lekárom približne štyri - šesť týždňov po pôrode. Výcvik musí začať s veľmi nízkou intenzitou, potom v závislosti podľa reakcie klienta je možné pomaly intenzitu elektrických impulzov pri cvičení zvyšovať.









Nie. Impulz je schopný stimulovať iba priečne pruhované svaly. Nemá žiadny vplyv na hladké svaly.









Áno, avšak cvičiť môže len jedna osoba, keďže naše štúdio je vybavené len jedným prístrojom. Pre doprovod máme oddychový kútik.





Toto je jedna z najlepších výhod, ktorú speedfitness využíva. Stačí si priniesť pár ponožiek a Váš široký úsmev. O všetko ostatné sa postaráme my pred tréningom, počas neho a aj po ňom. Klient dostane izotonický športový nápoj, proteínový shake s vysokými biologickými hodnotami, k dispozícii je aj sprchovací kút. Pred prvým tréningom Vám naše štúdio bezplatne poskytne špeciálny cvičiaci odev, ktorý si u nás budete pre nasledujúce cvičenia môcť zakúpiť alebo si ich za poplatok požičiavať.









Univerzita v Bejrúte v roku 2003
Miha bodytec tréning pri ochoreniach chrbta vyplývajúcich z nevyvážených svalov: pri 82% účastníkov bolo hlásené zníženie chronických bolestí chrbta, 30% účastníkov sa úplne vyliečilo. Maximálna pevnosť stabilizačných svalov medzi účastníkmi vzrástla v priemere o 12%, sila a vytrvalosti vzrástla o 69%.

Nemecká Športová univerzita v Kolíne nad Rýnom (najväčšia športová škola na svete) a Športová Univerzita v Bejrúte (2002, 2003, 2006, 2008) Miha bodytec EMS cvičenia pre vysoko výkonných športovcov :

- až 30% nárast maximálnej sily a rýchlosti už po 4 týždňoch cvičenia
- priemerný nárast 4 cm svalového obvodu na celom tele do 3 mesiacov
- 67% zvýšenie maximálnej sily brušných svalov
- 74% zvýšenie výbušnej sily z hlavných svalov
- 8-9% nárast izometrickej maximálnej pevnosti
- až 17% nárast v dynamickej maximálnej pevnosti
- odolnosť a výkon vzrástol u 71% pacientov
- statická pevnosť vytrvalosti sa zvýšila u 34% pacientov po 6 týždňoch trénovania
- až 108% nárastu v dynamickej pevnosti a vytrvalosti

Univerzita v Bejrúte a univerzita Erlangan-Norimberg (2002, 2003)
EMS tréning na formovanie postavy:
- priemerná strata 4% telesného tuku
- priemerná strata 1,5 cm z bokov u žien
- až 2,3 cm zníženie brušného obvodu u dobrovoľníkov mužského pohlavia, súčasný svalový nárast 1-2 cm v nohách, rukách a na hrudníku
- nadváha sa znížila v priemere o 3,5 kg hmotnosti a 9% telesného tuku, plus 6,5 cm mimo obvodu pása a 2 cm mimo hornej časti obvodu paže.







Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky